wtorek, 5 kwietnia 2011

Recenzja Virtual Satin Smooth Make up Base

Witajcie!
Dziś recenzja kolejnego kosmetyku z serii Virtual, firmy JOKO Cosmetics.
Jest to produkt, którego osobiście nie znałam, choć niejednokrotnie słyszałam gdzieś o fixerach, bazach, utrwalaczach itp. Dlatego postanowiłam wypróbować tę bazę, w nadziei że odkryję coś dobrego...
Opakowanie: 
Tym razem wygodna tubka z aplikatorem :). Choć widziałabym jednak bardziej tutaj opakowanie z pompką. Pod koniec trzeba się trochę pomocować z tubką, tak jak z pastą do zębów. ;) Niestety pojemność zabija - tylko 15 ml! To trochę mało jak na bazę pod podkład, jeśli chcemy ją stosować wielkopowierzchniowo. Na szczęście jest w miarę wydajna.
Kolor:
Bezbarwna, posiada przyjemny, lekko pudrowy zapach.
Konsystencja:
Dobrze się rozprowadza. Nie jest zbyt tłusta, dzięki czemu nawet moja skłonna do przetłuszczania się skóra, nie błyszczy się.
Działanie:
Wygładza i rozpromienia! Właściwie natychmiastowo. Bardzo miło zaskoczył mnie fakt, iż podkład nałożony na bazę nie "zważył" się, a wręcz jeszcze wygodniej rozprowadzał. Użytkowanie jest bardzo, bardzo przyjemne - właściwie od razu możemy poczuć, jak skóra staje się napięta, aksamitna i rozświetlona. Wygląda na wypoczętą. W lecie można z powodzeniem stosować ją zamiast ciężkiego podkładu, ponieważ nie zatyka porów, nie obciąża, jest beztłuszczowa, pozwala skórze oddychać.
Trwałość:
Przez ok. 10 h trzyma podkład, nie powoduje błyszczenia, nie ściera się.
Cena:
15-19 zł
Dostępność:
Niestety kiepska... Nawet w małych, lokalnych sklepach kosmetycznych, w szafach JOKO, rzadko spotykałam się z tą bazą.
Co obiecuje producent:
Beztłuszczowa silikonowa baza pod makijaż. Idealnie matuje dzięki silikonowym polimerom.
Tuszuje drobne niedoskonałości skóry, ujednolica koloryt cery.
Nadaje skórze jedwabistą gładkość. Wzmacnia efekt podkładu oraz ułatwia jego rozprowadzanie. Skóra staje się bardziej miękka i wygląda młodziej.
Bazę można stosować także samodzielnie, bez podkładu. Błyskawicznie wygładza i ożywia skórę, która wygląda świeżo i promiennie.
Podsumowanie:
Jestem naprawdę miło zaskoczona! Prócz stosunku ceny do pojemności, nie znajduję właściwie jakichś większych wad w tym kosmetyku. Na pewno będę go stosować na lato, zamiast podkładu. :)
  

Update : baza NIESAMOWICIE matuje! Przetestowana na Juwenaliowych szaleństwach utrzymała makijaż w stanie NIENARUSZONYM przez kilkanaście godzin! cudo!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój blog to nie miejsce na Twoją reklamę :-)

Jeśli masz coś więcej do powiedzenia, niż "fajny blog, zapraszam do mnie" - skomentuj.

Zastrzegam sobie prawo do moderowania komentarzy, za wszystkie dziękuję! :-)