poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Recenzja Barbra Cosmetics Colour Alike

Hej! :)
Dziś chciałabym Wam przedstawić króciutko coś, co dotarło do mnie po dłuuugiej podróży. Lakiery z serii Colour Alike firmy Barbra Cosmetics. Dziś rano nałożyłam pierwszy z dwóch otrzymanych kolorów. Czerwona klasyka, aby rozchmurzyć trochę ten deszczowy i zimny dzień.
 
Lakiery bardzo przyjemnie się aplikuje. Jedna warstwa wystarczyła by w zupełności pokryć kolorem płytkę paznokcia. Dość szybko schnie, więc spokojnie można położyć drugą warstwę aby zapewnić maksymalne krycie. Pędzelek jest szeroki, świetnie nakłada lakier już dwoma pociągnięciami.
Sam kolor - Vamipirc red - szalenie przypadł mi do gustu! Właśnie o taką krwistą czerwień (czego niestety nie widać aż tak pięknie na zdjęciach) mi chodziło...! Klasyka sama w sobie.
Obawiałam się iż przy ewentualnych poprawkach flamastrem ze zmywaczem - lakier zacznie prześwitywać tuż przy skórkach, na szczęście jest wytrzymały i wszystko pięknie zdołałam zmazać bez niepotrzebnych uszkodzeń.
Niestety lakier słabo błyszczy i bez top coat'u ani rusz jeśli ktoś chce nadać piękny połysk a jednocześnie chce uniknąć odbicia faktury ubrania, ręczników czy też zarysowań na pomalowanym paznokciu.
Trwałość? Zobaczymy, na razie to jego pierwszy dzień. Zamierzam go poddać prawdziwej próbie wytrzymałości i nie oszczędzać! ;) 
 Update: lakier trzymał się cudownie przez 6 dni !
Cena: 8 zł na stronie producenta : http://sklep.barbra.pl/main.php?id_main=1 .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój blog to nie miejsce na Twoją reklamę :-)

Jeśli masz coś więcej do powiedzenia, niż "fajny blog, zapraszam do mnie" - skomentuj.

Zastrzegam sobie prawo do moderowania komentarzy, za wszystkie dziękuję! :-)