środa, 15 lutego 2012

Colour Alike - Kocimiętka

Upragniona i wyśniona Kocimiętka zawitała w zeszłym tygodniu w moje progi. Czekałam ponad tydzień, ale było warto...


O czym mowa? O lakierze z firmy Barbra Cosmetics, z serii Colour Alike - Chlorofile. Kiedy tylko zobaczyłam swatche, wiedziałam że ten kolor musi być mój! Tak się też stało. Dlatego dzisiaj podzielę się zdjęciami i co niektórym pewnie też narobię smaka, a co! :-)
Przepiękna, przybrudzona mięta. Żadne zielenie, żadne seledyny - mięta!
O kremowym, łagodnym wykończeniu, nic rzucającego się w oczy, nic krzykliwego. Cudna, idealna! Kiedy ją zobaczyłam, pomyślałam tylko jedno - chcę już wiosnę...!
I znowu wzornik - tak mi chyba wygodniej prezentować kolory. Jakość lakieru - bez zarzutu. Jak zwykle wszystko na tip top - lakiery Colour Alike to chyba moje ukochane lakiery, biorąc pod uwagę stosunek ceny do jakości. Pędzelek idealnie szeroki - świetnie się prowadzi. Lakier nie smuży, aczkolwiek jedna warstwa może Wam lekko prześwitywać, dlatego radzę nałożyć dwie. Szybko wysycha, pięknie błyszczy i pozostaje nietknięty nawet 4-5 dni! Oczywiście top coat będzie tylko działał na naszą korzyść. ;-)

Ten i inne lakiery dorwiecie W SKLEPIE INTERNETOWYM BARBRA COSMETICS bądź w przeróżnych lokalnych drogeriach, ceny to zazwyczaj 7-10 zł, satysfakcja gwarantowana! ;-)


Jak spędziliście Walentynki? Dziewczyny, szalałyście z makijażem? Ja postawiłam na grubą, nieco graficzną kreskę wykonaną eyelinerem i ciemnoczerwoną szminkę, której odcień niestety jest przekłamany przez mój aparat.

(PS. żeby nie było, ten strój wcale nie był moim wyjściowym na walentynkową randkę ;-))


Buziaki!

9 komentarzy:

  1. musze go mieć:D nie dość ze ta nazwa( mój chłopak mnie tak nazywa;)) to kolor boski!

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie fotka Twoich dłoni/paznokci Szwagierko? ;-))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja widzę, że szanownemu Szwagrowi się w pracy nudzi ;))


    Na wzorniku wygodniej, psze Pana :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Szwagier jest na urlopie, kochana ;-p

    OdpowiedzUsuń
  5. tym milej mi, że swój wolny czas Szwagier poświęca na przeglądanie bloga swojej kochanej szwagierki :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolorek. Chciałabym taki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały kolor lakieru! Ja jak najbardziej szalałam z makijażem, zawsze na takie okazje jest wyrazisty. :)

    OdpowiedzUsuń

Mój blog to nie miejsce na Twoją reklamę :-)

Jeśli masz coś więcej do powiedzenia, niż "fajny blog, zapraszam do mnie" - skomentuj.

Zastrzegam sobie prawo do moderowania komentarzy, za wszystkie dziękuję! :-)